tavlingsryttarnaa

Alla inlägg under december 2011

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 19:27

       

mer bilder kommer sen

/felice

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 17:19


  Dressyren idag gick onte bra som ni nog ser om ni kollar filmen han var jättespänd och stark i munnen, nää idag gick det inte bra ,men men imorn ska jag rida ut i skogen och låta honom springa av sig och lösgöra honom ordentligt sem massera tror jag och bara promenara på måndag och rida normalt igen på tisdag  //Louise

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 15:15

vill dissa priset på denna filt. För det första, vad ska man ha filten till ? för det andra om man nu ska ha en filt, vem till betala 1149 Kr för den? 

 

Om någon skulle vilja betala en filt för 1149 så finns den här

Jag dissar alltså inte filten i sig utan priset. 


Men jag vill hissa: 

hackamore!

/felice   



Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 14:45

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 11:42

Mamma tog ut hästarna idag så jag fick sova vakna inte förren tio över elva då felice smsa mig och sen orka jag inte gå upp så smsa lite och så men nu är jag uppe  Ska äta frukost nu och sen rida Harry en sväng tror jag rider i paddocken så film kommer,dock inte den bästa men men känns overkligt att det är sista dagen på 2011 faktiskt men vi får hoppas 2012 blir bra.//Louise

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 11:15

ser ut somså att vid kl 1 åker jag ut till Exter och pysslar med honom. Fixar i stallet osv.  











 




Haha jätte fin bild på exter från i sommras ^^

Sen går jag till Bergbråten och tar kort på Elsa när hon rider Matilda. 

 

elsa och Matilda på bild. Louise har tagit den bilden tror jag  

sen åker jag till Eo och rider henne med Ellinor.

Sen åker jag hem och väntar på 2012! 


/felice

Av tavlingsryttarnaa - 31 december 2011 08:00

.. för jag kan inte lägga ut filmer, vet inte om det är datorn som det är fel på för filmerna är inte för stora... men jaja.. ska låna mammas dator sen och lägg ut  

förlåt för dålig uppdatering från min sida igåt ... gjorde ju några på morgonen som jag tänkte ha som tidsinställda men glömde ta på tidsinställt (a) haha.. jaja jag ska blogga bättre idag. Kommer en bildbomb på min flicka sen. 


/felice

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
     
1
2
3
4
5
6
7
8
9
10
11
12
13
14
15
16
17
18
19
20
21
22
23
24
25
26
27
28 29 30 31
<<< December 2011 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards