tavlingsryttarnaa

Direktlänk till inlägg 15 februari 2012

svar / felice

Av tavlingsryttarnaa - 15 februari 2012 22:00


är snäll och ställer lite frågor... båda svara på det om jag inte skriver nåt annat!
1. vad är roligast att blogga om?

Hästar :)


2. borde jag starta en blogg igen? ;)

Ja


3. vem är eran bästavän?

Louise och Elsa


4. vilket färg skulle ni vilja ha på eo/harry fast ni inte tror skulle passa så bra?

Grön ! Eo är jätte ful i grön .. och det är synd för det är riktigt snyggt med limgröna saker.


5. vad gör ni med era hästar om 1 år?


Vet man inte riktigt nu men tävlar och har kul


6. favoritblogg? säg EN


dressyrmupparna.se


7. vilken häst tycker ni är bäst eller finast eller vad man säga som ni känner? a-b-c-d-ponny och storhäst, asså en av varje


a-ponny ingen direkt

b-ponny spiderman,superman,foxen

c-ponny Peppi,regazzo och sen måste jag ju säga Harry också

d.ponny Eo,River.


8. vilken gång har vart den värsta när nån häst ni kände har gått bort?

Pino
9. favoritmat?

tacos


10. vem är eran största "idol" inom ridsporten


Roffe och Louise ^^


11. vad tycker ni är det roligaste ämnet i skolan?


So med Lill och svenska kanske. Och självklart min goa No inrikting !


12. i vilket stall i värmland skulle du vilja ha din häst? (inte där den står nu)

vorer ju jätte kul att stå hos Louise, annars ett stall med ridhus!


13. vilken årstid gillar ni mest?


Sommar!


14. är jag bäst? skoja ni behöver inte svara på den det vet jag redan ;)


Haha nej elsa jag och Felice är bäst;)

Bra Louise ^^


så orkar inte mer men varsegod vet att ni älskar mig :*


ja vi gör ju det...

 



 15 . Kan ni göra en videofilm när ni tolkar ? (om ni gör det skulle det vAra jätte kul!


Ja det kan vi,vi ska kanske tolka till helgen


16. Är ni bra kompisar?


nej gud nej! haters vet du! nej då vi är jätte bra kompisar <3


17 . Skulle nu vilja ha en stooooooor hästblogg?


ja


18. Kan ni lägga ut gamla bilder på er och era kompisar och berätta lite om det ?


Ja särskillt på Louise ;D

Tack på förhand ! 
Diggar bloggen


tack :D

 

Frågor till felice: 


19. Hur lång är du ?


170.
20. Hur länge har du ridit "e" ? ( förlåt jag kan inte stava det..)


nu har jag ridit Eo i tre månader den 21. 


21. Ska du köpa den ? 


har redan det så ja ^^


22. Sånafall när ?


köpte henne den 24/1


23. Vill du tävla i sommar ? 


ja
24. Vad är du mest intresserade av, dressyr , hoppning eller terräng ? 


det har alltid varit hoppning, sen i sommras ver det terräng, sen under hösten var det dressyr och nu satsar jag på hoppningen :)


25. Känner du dig äldre än vad du är ?


nja, jo.. beror väl på vem man är med också.


26. Behövde ni byta klasser till 7:an ? 


ja


27. Isåfall är du nöjd med den ? 


den kunde varit bättre..
28. Är du kär i någon ?


ja min häst, hon har vunnit mitt hjärta helt , om det gills ? 


29. Vem ogillar du mest ? 


tar vi inte här :)


30. Gillar du tårta ?


nej

Hej! 

31. vilka färger tycker ni era hästar passar i? (:


Rosa och Turkos :) 


32. hur långa är ni? (:


jag är 170.


33. hur känner ni varandra? (:


vi har gått i samma skola sen 6 årsgruppen till sexan. Och vi har stallen typ bredvid varandra


34. vilka är era favoritbloggar? (:


 dressyrmupparna ,showjumping, nellie berntsson, ponnysanning,


35 . vad är eran favoritfärg? (:


blå


36 . hur ser en drömhäst ut ? (:


Typ svart med vit bläs och vita strumpor.



 



37. hur gamla är ni?

född 98. 14 i år.


38. vad är eran favoritfärg?


blå


39. hur högt har ni hoppat på era hästar?
115 typ


Jätte fin blogg ! =)


tack :) 


/ felice

 

 

Från
    Kom ihåg mig
URL

Säkerhetskod
   Spamskydd  

Kommentar

Av tavlingsryttarnaa - 23 februari 2012 18:49

NU BYTER VI BLOGG ! FÖLJ OSS GÄRNA PÅ http://teamponnybrudarna.blogg.se/ ! ...

Av tavlingsryttarnaa - 20 februari 2012 21:47

Jag occh Felice red faktiskt barbacka på våra små monster till hästar som faktiskt skötte sig ganska bra.Tur det.Nu på kvällen ringde Julia och sa att gröntkort kursen var flyttad så det blit inget gyttorp men jag och mamma ska kanske ner till götebo...

-

Av tavlingsryttarnaa - 19 februari 2012 20:30

Bloggningen har varit dålig pga av att vi håller på att byta blogg så uppdateringen kommer va lite sisådär tills vi fixat allt.Helgen har i alla fall varit bra den spenderades ju med Felice då kan det ju inte va bra!Idag nu på eftermiddagen har jag s...

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 20:00

          allting är från lamicell <3<3<3<3   och när viändå håller på :      ROLIGT ATT LOGGAN ÄR FÖR STOR DÅ ! HO     scapa schabrak in my heart ! <3    / felice ...

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 15:45


de bästa bilderna blir ofta när den som är med inte vet om att de tar kort... eller ibland i alla fall. här skrattar jag åt att exter har för liten grimma, så grimman fick millan sen ;)   / felice   ...

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards