tavlingsryttarnaa

Alla inlägg under januari 2012

Av tavlingsryttarnaa - 31 januari 2012 21:29

Va dressyrträning idag.Ibörjan var han väldigt stel,men efter ett tag blev han riktigt mjuk och fin.Vi jobbade med öppnorna,skänkelvikningar och lite bakdelsvändningar.

               

 

//Louise

Av tavlingsryttarnaa - 31 januari 2012 20:14

Har fått tag på pappas dator och bloggar en stund nu, ska se om jag kan göra några tidsinställda, men har ju inga bilder här :/


idag skulle jag ridit med elsa, men Matildas träns var borta (!?) så hon kunde ju inte rida. Red själv en stund på gärdet. Gick inte alls bra... Hon var jätte ... ohjälpsam? hård? nej jag vet inte hur jag ska säga..

Min klöviga ponny lyckades tappa sin sko IGEN ! -.-

Men mamma fick tag på en hovslagare som kommer imorgon innan träningen.

Imorgon kommer Louise med och tar kort på träningen    <--- riktigt fin hand !


nu ska jag göra något tidsinställt , sen ska jag laga mat..


Och LOUISE: KLART JAG KOMMER HÄMNAS FÖR DE FULA BILDERNA DU LA UT PÅ MIG OCH EVERT! NU ÄR DET KRIG !!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!



/ felice


  

Av tavlingsryttarnaa - 31 januari 2012 12:15

 

Åhh vill ha! Finns att köpa  för 2595 kr på http://spooks.se/

Av tavlingsryttarnaa - 30 januari 2012 21:26

tjatja bloggen! ;)


jag glömde min dator hos mamma så räkna med sämst uppdatering. men hämtar den någon gång i veckan så då blir det bra igen :)


idag följde elsa med mig hem och åt mellanmål. sen kom lina och hennes pappa och skjutsa mig till stallet, elsa blev kvar hemma hos  mig med min syster, vet inte hur länge eller vad dom gjorde menmen...


I stallet gick lina in och åt och bytte om och jag mockade och myste med Eo i hagen  

Hon var jätte duktig på stallgången, och snäll näör vi red också.

Hon hade dock fått typ skavsår av sina boots, eftersom vi hade på dom i hagen för någon dag sen , för att hon inte skulle skada sig i hagen när hon trava runt. Så hade inte på bootsen när jag red, så det får läka. Så blev mest skritt.


Imorgon ska jag rida med elsa - matilda. Tror det blir dressyr i paddocken.


Nu ska jag försöka plugga lite engelska, även om jag glömde engelskan i skolan.. hehe klant. läxförhör imorgon också.. så....


puss och kram / felice



gamal bild då jag inte har några bilder här.



Av tavlingsryttarnaa - 30 januari 2012 21:20

 

Red sofiedal idag.Väldigt varrierat resultat,red lite dressyr för att bara rida igen honom till imorgon hela förra veckan var helt upp och ner och hit och dit så har inte ridit någon seriös dressyr på ca 1,5 vecka så vi får se hur träningen går imorgon.Tänkte va så snäll att låna ut min kamera till mamma så hon kan testa att se hur bilderna blir,och så fär jag bilder;)

//Louise

Av tavlingsryttarnaa - 30 januari 2012 20:29

                            

Haha bilderna på Felice,Evert,Harry och Millan!

//Louise

Av tavlingsryttarnaa - 30 januari 2012 11:50

sitter i skolan , slutar 15.15 och då drar jag och Elsa hem och äter , sen drar jag vidare till stallet vid 4. blir att rida med lina - exter. får se hur det går. blir väl ett ganska lungt pass när exter är med.imorgon blir det dressyr i paddocken med Elsa - Matilda. och på onsdag blir det träning :) torsdag ska jag rida med Louise , och fredag ska jag kanske med Elsa när hon tränar med Pia. lördag rider jag med Louise , hon ska få springa av sig, eftersom vi ska på klubbhoppning på söndag. då hoppar vi 70 & 80 , för då blir det en clear round och en med omhoppbing :)/ felice

Av tavlingsryttarnaa - 30 januari 2012 07:48

Red som sagt med Felice igår våra hästar va jätte duktiga faktiskt.Sen efter att vi ridit kom Felice hit för vi skulle skicka ett mejl om sommar jobb.Men det blev lite andra saker också bla Evert!Haha bilder på Felice,Evert,Millan och Harry kommer senare idag;)Bloggar mer efter skolan ska rida sofidal tror jag mycket trav för imorn blir det träning för Jennie och på onsdag ska jag förmodligen med Felice när hon tränar och träna på att ta bra kort eftersom jag ska med på hennes tävling på söndag och va hästskötare och fotograf.

//Louise

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
            1
2 3 4 5 6 7 8
9 10 11 12 13 14 15
16 17 18 19 20 21 22
23 24 25 26 27 28 29
30 31
<<< Januari 2012 >>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards