tavlingsryttarnaa

Alla inlägg den 2 februari 2012

Av tavlingsryttarnaa - 2 februari 2012 21:58

     

Haha jag blev lite chockad så bilden blev ju som den blev;) 

     

och här funderar man vad fan gjorde jag?haha.

Nu vet jag i alla fall vilka inställningar jag ska ha så på söndag ska Felice och Eo hoppa underbart och jag ta underbara bilder(hoppas vi;) ).

//Louise

Förlåt för dåligt bloggande men har väldigt mycket iskolan just nu.Men jag och Felice ska görs MASSA tidsinställda i helgen!

Av tavlingsryttarnaa - 2 februari 2012 13:14

hejhej. 

Jag och Elsa sitter och Lyssnar på Disney låtar, hahah.. 

Gick en helt okej dag i skolan idag första lektionen var 08.10 - 09.05 sen var våran slöjd inställd, så hade inte nästa lektion försen 12.00 - 12.50 och då slutade jag   ganska soft faktiskt. 


Ska ut till stallet vid halv tre - tre och vid fyra ska jag rida med Louise i detta underbara väder. Solen skiner och det har precis snöat såna där stora feta snöflingor. 

Känns mycket bättre idag än träningen igår. Jag vet ju varför hon var som hon var , och jag vet även vad jag ska göra åt det.

känns även mer taggad för söndag för det. 


 

fina bilder ^^


nu ska jag fixa mig och sen åka till stallet :)


/ felice  

-

Av tavlingsryttarnaa - 2 februari 2012 07:12

Hejhej!

Här sitter jag och fryser vill bara gå och sova under mitt varma täcke!

Idag ska jag och Felice rida på gärdet och träna på att öka och minska.Bilderna från Felice träningen kommer idag eller imorgon då jag har so prov imorgon och kommer behöva plugga mycket idag!

//Louise

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards