tavlingsryttarnaa

Alla inlägg den 18 februari 2012

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 20:00

 


   


allting är från lamicell <3<3<3<3


och när viändå håller på : 


  ROLIGT ATT LOGGAN ÄR FÖR STOR DÅ ! HO


 

scapa schabrak in my heart ! <3 


/ felice

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 15:45

de bästa bilderna blir ofta när den som är med inte vet om att de tar kort... eller ibland i alla fall. här skrattar jag åt att exter har för liten grimma, så grimman fick millan sen ;)


/ felice  

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 14:30

   det blonda / gråa under hårspännet är min naturliga hårfärg om någon undra :P haha


och i bakgrunden är min syster som rider Eo , och JA det var meningen att få med dom :D 

/ felice 

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 11:45

                                                  
  Riktigt snygg jacka från hööks för endast 349 kr.

                                                  
  Finns även i röd gillar dock den bruna mer.

//Louise 

Av tavlingsryttarnaa - 18 februari 2012 11:22

tänkt berätta om tre saker jag gjort nu.. 


det första är att jag har mailat till de på bloggplatsen.se och frågat när blogplatsen-appen kommer. Väntar nu på svar :) 


det andra är att jag har tappat bort min kamera ! asså tappat bort den på riktigt !?!?! hur lyckas man ?!?!? ... 


och för det tredje så har jag kanske råkat radera bilderna från klubbhoppningen utan att laddat över dom :( hittar dom inte på datorn, och jag var så säker på att jag hade laddat över dom, men det har jag tydligen inte, och vet inte om dom är i kameran FÖR DEN HAR JAG JU TAPPAT BORT !!! :( 


 

/ felice

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards