tavlingsryttarnaa

Alla inlägg den 12 februari 2012

Av tavlingsryttarnaa - 12 februari 2012 17:40

jag måste bara säga en sak.


Såg ni i tidningen att man kan online tävla dressyr ? haha kul grej kanske, men undra hur det kommer att fungera. 

Man filmade när man red och la upp det på youtube, sen så länkar man den på någon hemsida. Så ska någon dommare ( Charles? ) bedömma ritten. Detta skulle vara bra för alla som har svårt att komma iväg på tävlingar. 

Vad tycker ni om det ? 

HISS / DISS?


/ Felice

Av tavlingsryttarnaa - 12 februari 2012 17:20

Förlåt för dåligt bloggande. Men min dator har varit trasig. :/ 

men igår var jag i alla fall först och red på morgonen. Sen efter Lunch så åkte jag mamma och madde med elsa till ridhuset så red hon Pia. Bilder från det kommer så fort som jag hittar min överförings sladd :)


idag så red jag och elsa fota mig. det gick sådär.. hehe.. bilder därifrån kommer också rulla in med tiden. 


Nu sitter jag i myskläder och väntar på att Linn ska komma, hon ska sova här ikväll. Mys :) 


nu ska jag göra lite tidsinställda. FAKTISKT 


vad tråkig jag är... och värt inlägg.. 

/ felice

Tidigare månad - Senare månad

Presentation


text kommer inom kort. ♥

Fråga mig

2 besvarade frågor

Omröstning

Vill ni ha fler "bildminnen" inlägg?
 Ja
 Nej

Kalender

Ti On To Fr
    1 2 3 4 5
6 7 8 9 10 11 12
13 14 15 16 17 18 19
20
21
22
23
24
25
26
27
28
29
<<< Februari 2012
>>>

Sök i bloggen

Senaste inläggen

Kategorier

Arkiv

RSS


Ovido - Quiz & Flashcards